Hemgårn

Det tog mig 1 timme att komma hem från jobbet då det var vägarbete efter kastrullhäxorna. Stod stilla i en mega lång bilkö i ca 20 minuter. Jag är dock glad att jag inte åkte buss för då skulle jag väl inte ha varit hemma förens halv 6 i stället för kl 5. Och på köpet så har det ju snöat så nu ligger det en massa snö på marken.

Var uppe i hemgång nyss hos madde och chrille, fikade med med de, emelie, werran och kim. Var där uppe i 2 timmar men det känns snarare som 30 minuter bara. Tiden går fort när man har kul.

Bara 24 dagar kvar, kan tiden inte gå fortare.

Nä nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på mer än 3 timmars sömn i natt.


Puss, kram och god natt på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0