Mys

Hade sovmorgon i dag efter som jag skulle till (hår) läkaren kl 11. Han med att åka ut till tippen innan och kasta ena fotöljen. Efter det så gick jag ner till bosse som fixade mitt hår sen vart det konsum för att köpa lunch som jag tryckte i mig framför teven.

Kl 13 så trillade brudarna in på fika här hemma, emelie hade med sig kevin oxå. Vi satt i ca 2 timmar och babblade en massa skit och hade trevligt. Det vart en hel del skratt under fikat och tårtan jag hade bakat gick hem hos tjejerna.

Sen efter fikat så åktejag och handlade på willys, bolaget och till sist konsum. Passade på att åka ner till olympus så nu har vi ett bord bokat till den 13/12 då vi ska ut och äta.

Sitter nu i soffan och är lagom sen, blir nog till att krypa ner i sängen tidigt i kväll så man orkar upp tidigt i morrn. Ska dock lägga in lite musik i mobilen, kolla på simon och tomas på teve samt byta sängkläder innan det är dags för att krama kudden.

Puss och kram på er!


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0