Så där jag

Det vart en lite runda ute på krogen i går, fick sällskap utav emelie. Det var riktigt mkt folk ute men det berodde nog på att det nyss var löning. Träffade barbro där nere på san marino så vi slog oss ner och gjorde henne sällskap, träffade även på stefan.

Barbro och jag babblade och jag vart uppbjuden på inflyttningsfest hemma hos henne i dag så det ska jag roa mig med ikväll medans mina föräldrar är på fest. Dock så kommer det vara nyktert för min del då jag ska va chaffis i kväll.

Synd att det går bra att prata när vi står själva men att du inte kan göra det när vi är flera styckna vid ett bord. Vet du hur värdelös och ivägen man känner sig då, jag tror inte det.

Ska titta på teve nu, puss o kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0