Snark

Trodde jag skulle avlida på jobbet i dag, timmarna segade sig fram och på köpet så frös jag som en gnu hela dagen. Men andra ord så börjar förkylningn ta över min kropp men än tänke jag inte ge med mig.

Är helt slut nu men jag pinade mig att vara vaken tills nu, var redo och kasta in handduken redan kvart i 8 och gå och lägga mig men det är för tidigt. Men nu jävlar ska jag bädda ner mig i sängen under mina två täcken, frös som en gnu under natten så jag letade upp det andra täcket och virade in mig i.

Onsdag i morrn och sen är det bara 2 dagar kvar innan det är helg så man kan vila ut. Eller det blir inte jätte mkt vila, blir ju grendel på lördag men det blir nog lungt på dricka fronten för mig.

Puss, kram och god natt på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0