Surt

Vakande kvart i 1 i morse och kunde inte somna om, fan så lyckat eller inte. Låg och vred och vände på mig, lyckades somna bort mot 3 tiden skulle jag tro. Så nu är jag så äckligt trött och det jag helst skulle vilja göra är att bara krypa ner i sängen men det går ju inte.

Min första tanke när jag vaknar på morgonen efter att ha sovit så här dåligt är att hoppas dagen går fort så jag får åka hem och sova. Som sagt det mesta känns som om det kretsar om sömn men så är det, får man inte sova ordentliget  under natten så är det fan mig det enda man tänker/längtar till under dagen att få sova.

Nä fixat till mig och knalla bort till bussen så man kommer till jobbet, längtar till lunchen då det ska ätas och sovas.

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0