Woho

Jag var på jobbet i lite mer än 1 timme sen fick jag åka hem för vi hade nada att göra. Innan jag åkte så städade vi verkstan.

När jag kom hem så kastade jag mig över boken som jag håller på och läser sen vart det en liten tuplur så jag är pigger till i kväll.

Tog ett varmt bad för en stund sen och fixat till mig lite så sen i kväll är det bara att fixa håret, byta kläder och bättra på mig sminket då jag bara har lagt en lätt grund.

Kanske ska åka upp och handla med farmor när pappa kommer hem sen eller så blir det andling med henne i morrn fast i dag vore bättre ifall jag skulle va bakis i morrn. Blir thai mat till middag, ska bli rikigt mummsigt.

Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0