Fredag

Yes så är det äntligen underbara fredag och jag ska bara avverka 8 timmar innan det är helg. De 8 timmarna kommer att gå snabbt har jag en känsla utav dock så gillar jag inte vädret som har blivit. Jag är då inte byggt för kyla, snö och sen detta mörker.

Ska åka ner till graven sen efter jobbet och sätta ljus för det är ju allahelgona i dag eller i morrn. Sen blir det hem och fixa mat och sen mysa ner sig i soffan under en varm filt. Det där med utgång i kväll känns inte så jätte lockande med kylan men det där brukar ju ändra sig. Det brukar nästan alltid sluta med att jag knatar ner en sväng och kollar läget.

Nepp ska fixa till mig nu så den här dagen kan börja. Puss o kram på er alla!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0