Måndag

Sov halvdannt i natt även fast jag gick och la mig halv 22 då jag var trött så ögonen stod i kors, men som tur var så var jag inte så jätte trött när klockan ringe 05.25 i morse. Det var ovanligt ljust ute när jag klev på bussen mot flen, det kan nog bero på att vi har gått över till vintertid.

Dagen gick rikigt fort på jobbet, passade på att kasta iväg lite mess under lunchrasten samt att vila en liten stund. Vilandet på lunchrasten hör till den dagliga rutinen som jag och min arbetskompis har börjat med ( har glömt bort hans namn, det är något svårt och utländskt).

Var rätt så pigg när jag kom hem för en gång skulle, vart till att käka mat på en gång sen bädda ner sig i soffan och mysa under filten och glo på teve. Frös som tusan förut så det vart till att ta ett varmt bad för en stund sen, så nu är jag varm och börjar bli en aningen trött.

Jag ska bara se klart på design thomas and simon sen blir det att krypa ner i sängen för lite skönhetssömn så man orkar med morgon dagen. Jag hoppas den går lika fort som den här dagen har gjort.

Btw så har jag märk att jag sover en aningen bättre nu när jag har kopplat ur min klockradio, använder ju ända mobilen som väckarklocka. Slänger upp en bild på hur jag ser ut nu för tiden, har ju nämligen färgat håret brunt för någon vecka sen.

Puss och kram och god natt på er alla!


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0