Torsdag

Japp då har man snart klarat av hela skolveckan, ska bli så skönt med helg. Var hos frissan i går och färgade och klippte håret det vart en stor men jätte bra förändring, tänker dock inte berätta hur utan jag lägger upp en bild snart så får ni se hur håret blev =)

Efter att jag varit hos frissan blev det fika med tjejerna på sultans city sen vart det godis handlande på kvarnen. Sen tog jag mod till mig eller jag fick hjälp utan mina tjejer till att genomföra en sak, tack så jätte mkt för hjälpen!

Åkte hem till madde sen och tittade på film och tryckte i oss godis, han med att av verka två filmer innan det var dags att bege sig hem för att fixa middag. Vart att åka upp till madde och chrille på kvällen sen och ha filmkväll med de samt werran och kim. Vi tjejer tittade på film medans grabbarna satt framför datorn och spelade bilspel.

I dag har det varit segt i skolan men fick sluta vid halv 12 så jag var glad. Vart till att gå hem och äta lunch sen vart det en tur ner på stan och köpa textilfärg.

Ska kanske åka ut till werran i kväll för hon skulle hämta ljusen och det som vi hade beställt när vi var hemma hos alex på ljusparty. Ska bli roligt att få hem grejerna, speciellt handkrämen som luktar super gott.

Nä nu ska jag kasta ett öga på teven. Puss och kram på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0