Ljus

Slutade skolan redan kl 11 i dag efter som jag skulle fila lite på mitt cv och det ligger på min dator så då fick jag gå hem.

Vart en powernapp i soffan på en halvtimme när jag kom hem, sen gick jag upp till weronica så vi gick igenom vad de hade i källaren som skulle sparas samt slängas. Gick ner en sväng på stan sen och kollade i inrednignsaffärer efter lite insperation sen så köpte jag munkjackan som jag gått och funderat över. Det var en kanon bra investering på 250 kr kan jag säga.

Åkte ut på ljusparty me dweronica sen till  alex och vart 233 kr fattigare på en ljushållare, ljus samt en handkräm som luktade jordgubb/arbarber. Efter det så åkte vi till huset för att kolla hur golven vart, nyfikna som vi är. Och resultatet vart kanon bra, ser ut som ett nytt hus invändigt.

Nä snart dags för sängen och få några timmars sömn innan det är dags för skola igen. Sen på fredag är jag ledig för jag ska köra pärona upp till sthlm efter som de ska till cypern.

                                      
Nä puss, kram och god natt på er!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0