Måndag

Måndag måste nog vara den värsta dagen på hela veckan, så känner jag ialla fall. Jag hade ingen direkt lust att kliva upp ur sängen i morse för att trampa i väg till skolan, hade hellre legat kvar i sängen och sovit 2-3 timmar till. Men lagom som jag hade tänkt cykla iväg så trillade det in ett mess från werran som undrade om jag villa ha skjus till skolan efter som hon ändå var vaken. Jag var då inte sen att tacka ja till erbjudandet, tack så jätte mkt gumman.

Hade bara lektioner till kl 12 sen var det tack och hej. Mötte upp werran vid tapetserar affären för att beställa mer tapeter sen bar det av till sultans för lite fika. Åkte ut till huset sen vid halv fem tiden för werran skulle hämta sin dammsugare och så ville vi se om de hade börjat med golven eller inte. De hade börjat slipa golven så för hopningsvis så är de klara på onsdag kväll, tittade hur tapetseringen såg ut i dag och det såg jävligt bra ut för att vara första gången för båda utav oss.

Nä överväger att krypa ner i sängen snart då ögonlocken börjar kännas vääääldigt tunga. Ska ringa till min mosters sambo i morrn eller på onsdag och diskutera lite angången några saker och så får vi se vad som händer och sker. 

Puss, kram och god natt på er alla! 


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0