Sweet

I går så tittade jag och madde på film och så var jag hundvakt åt lilly igen, fast det är bara roligt. Underbarare hund får man fasiken leta efter, hon kan charmar nästan vem som helst. 

Gick en promenad med werran och lilly, sen gick vi upp till henne och tittade på tapeter. Någon som inte vart så jätte imponerad över att en hund kom in i lägenheten var deras katt terror som gömde sig direkt under soffan. 

I dag har jag varit duktig och skickat iväg lite jobbansökningar sen har jag åkt och handlat med min farmor. Vad gör man inte för sina nära och kära. Var så lat så jag orkade inte laga mat så det var till att åka iväg och handla thai mat.

Ska i väg till madde om en stund och titta på film och ha tjejkväll, tänkte passa på då chrille skulle på firmafest. Blir nog en sväng ner på krogen i kväll och kolla läget oxå. Nä ska fixa till mig nu men ha en trevlig helg gott folk!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0