Tisdag

Var helt okej dag i skolan, fick sluta kl 14 i dag vilket inte gjorde mig nått alls. Vart till att ta en fika med madde och werran nere på sultans city, alltid lika roligt att fika med er tjejer. Träffade på emelie nere på stan, tycker fan mig det är dags att du kläcker ur dig ungen nu!

Sen vart det att fixa en massa ärenden med werran, var och beställde tapeter till deras hus. Sen vart fika hemma hos jonas med kim och werran. Sen bar det av hem till sajko för att kolla in hur det gick med bygget av madde och chrille ljudsystem i bilen. Och efter som jonas hade druckit öl så fick jag köra bilen, satan vad skoj det var. Kan ju säga att det gick ju mer än 50 men va fan gör det när det inte finns någon farbror blå i närheten.

Babblade lite med de där borta sen bar det av hem till jonas för att parkera bilen och säga hej då och nu sitter man i soffan och ska strax gå och lägga mig så jag orkar upp i morrn.

Puss o kram på er alla!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0