Counting all the asshols in this town

Det gick kalas bra hos tandläkaren i dag då jag fick min vanliga tandläkare mitra samt tsk anita. Det visade sig att jag hade två hål i mina tänder, så idag vart det till att laga ena hålet och nästa ska lagas den 22 juni.

Efter tandläkaren så drog jag till bokia och snackade lite skit med madde och väntade på att min bedövning skulle släppa. Jag säger då bara att vissa personer är ju helt dumma i huvudet och andra kan ju försöka lägga ihop 1+1 så kanske de inser det uppenbara.

Jenny messade medans jag var på bokia så vi bestämde oss för att dra till maistro för en kebabtallrik vilket smakade kalas bra. Träffade jari, anders, blondie, natha samt fan skapet som är skyldig mig pengar när vi var på väg bort för lite käk. Efter maten drog vi hem till barbro och snackade lite skit, beställde kläder från ellos sen vart det hem och fixa mat.

Hämtade jenny sen vid 6 tiden och så åkte vi bort till kicki för att hjälpa henne och jossan att flytta en massa kartonger till deras nya place. Blir att hjälpa till på fredag och flytta mer grejor då det har fått nyckeln till lägenheten.

Nu sitter jag och tittar på färjan och längtar tills vi järn gänget ska dra på kryssning.

Åh btw, counting all the asshols in this town and you get more than you can count on two hands.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0