Friday and i'm in love

Så är det äntligen helg fast det känns ju inte lika mkt när man är arbetslös  som om man hade jobbat. Men men jag och mor åkte upp till coop lövåsen och handlade lite mat sen åkte jag och hämtade upp barbro. Vi åkte till Ö&B för att köpa kattsand sen passade vi på att ta en tur in på nordiska samt jyske.

Åkte hem och satte oss en stund på hennes balkong och snackade skit och njöt utav vädret. Åkte hem sen men passade först på att boka bort på olympos tills nästa veckan. Sen åkte jag hem var bara att vända och åka ner till bolaget åt far.

Nu är jag hemma och slappar lit ei soffan, ska strax tvätta håret och sen åka iväg och köpa thai mat sen blir det bort till kicki och hjälpa henne och jossan att flytta.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0