I´m alive....

Som det står på överskriften så lever jag, tog mig upp ur sängen kvart i 11. Det tycker jag är bra med tanke på hur rund under fötterna jag var i går. Lyckades dricka lite mer eller väldigt mkt mer än vad jag brukar göra och det beror på att jenny hade ett litet finger med i spelet.

Jag är inte så jätte bakis med tanke på hur många gorilla drinkar jag drack i går men kroppen den är lika seg som vingummi. Ska hoppa in i duschen om en stund och hoppas på att jag känner mig som en ny människa när jag kommer ut ur den. I dag blir det till att ta det lungt och försöka återfå lite energi till kroppen så man är någorlunda pigg när man ska på bion i kväll.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0