Kill bill vol 1

Vart till att ligga och sega i soffan hela dagen med mp3 i örona, har inte haft någon direkt ork till något annat. Satt en stund ute på balkonen förut efter middagen och det var riktigt härligt.

Har kommit fram till att jag måste skaffa mig en hobby igen, funderar på att ta upp ridningen igen. Ska kolla med min moste om hon vet någon som behöver ha lite hjälp med sin häst.

Är extremt sugen på något sött och gott men jag vet inte riktigt vad det skulle vara. Tror söt sugen beror på att jag håller på att skära ner på allt läsk intag. Men vill man vara fin och komma lättare i form så får man offra lite.

Nu ligger jag i soffan och kollar på kill bill vol 1 på teve, riktigt bra film än så länge. Har velat sett den ett tag men aldrig kommit mig för att göra det, men i kväll blev det av efter som jag inte har något bättre för mig.

Tänker försöka vara lite hurrtig i morrn och kanske gå en promenad samt cykla lite. Har ju endå inget bättre för mig så man kan ju försöka komma i form in för beach 09.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0