Måndag

På förmiddagen så låg jag bara i soffa och slöade lite, pillade lite med bloggen. Sen ringde sofia och undrade om vi ville åka ut och titta på lillys valpar och det kan man ju inte säga nej till.

Åkte ut till forssjö vid 2 tiden för att kolla på valparna. Lilly var jätte glad för att se mamma och mig som hon inte har sett på 3-4 veckor, fick en massa blöta pussar utav henne. Gick in och kollade på hennes två valpar, så himmla gulliga och söta de var. De är 2 veckor gammla och har precis öppnat ögonen. Satt en stund och gosade med de samt tog en massa kort på de.

Sen vart det hem och glida lite amazon runt stan med min mosters sambo. Att åka 60-tals bil och höra motorljudet utav den ja det är kärlek. Efter åkturen så vart det iväg och köpa kebabpizza och cola som vart dagens middag.

Åkte ut en sväng till werran förut med jenny, snackade lite skit en stund innan det var dags att bege sig in till stan igen. Resten utav kvällen har jag laggt upp bilder på facebook på festen i lördags samt bilderna på valparna. Har även suttit och pillat med bloggen i 3 timmar och nu äntligen är jag nöjd så nu blir det sängen för mig.

//M
 
    
Amazon 69 som jag åkte i dag, en utav valparna, stolt mamma, söta 2 veckors gammla valpar

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0