Onsdag

Åkte upp vid 10 till willys och handlade lite mat med min mor sen efter det så kom min kusin över på en kopp kaffe. Snackade lite skit och kom in på hur äckliga spindlar, ormar och små kryp är. Det slutade med att det kliade på hela kroppen på både henne och mig.

Gick över till madde sen vid 1 tiden, hjälpte henne att fixa designen på hennes blogg. Det gick bra i början sen gick det mindre bra. Efter att ha gjort ex antal grimarser mot datorn så gick det bättre och tillslut så hade jag fixat en snygg design.

Kom hem vid halv 3 tiden sen har jag bara legat i soffan med huvudvärk. Trodde det skulle bli bättre efter att jag hade ätit middag samt hält i mig nästan 1 liter vatten men så var inte fallet. Ska väl gå ner och ta en huvudvärks tablett och se om det blir bättre utav det.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0