Trött mössa

I går så hjälpt jag kicki och jossan att flytta alla möbler och när vi var klara så åt vi pizza hemma hos de på deras veranda. Sen bar det av hem och hoppa in i duschen för att sen snygga tills sig och gå hem till barbro och sen vidare hem till emil och sandra för lite fest.

Vart ner på krogen sen och efter det vart det efterfest hemma hos jarmo. Drog där ifrån vid 3 tiden då jag vart trött och hade en lång promenad framför mig innan jag skulle komma hem. Jarmo bor nämligen ner mot backavallen.

Kom hem och stöp i säng kvart i 4 och klockan ringde kvart i 8 för jag skulle va hundvakt i dag. Var ju lagom trött och seg när jag drog på mig kläderna för att gå bort till fia. Fast jag vart lite piggare när jag fick träffa lilly och hennes små charmtroll till valpar.

Just för tillfället så börjar tröttheten så till så jag hoppas valparna snart tar en liten siesta för då tänker jag också passa på att göra det.

//en trött med glad M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0