Första dagen

Första dagen i skolan är avklarade och det verkar vara en trevlig klass jag har hamnat i. Var mkt information vi fick i dag så huvudet var nästan som skummgummi när vi slutade efter lunch. I morrn drar det igång ordentligt, ingen smekmånads vecka här inte. Första lektionen i morrn är ialla fall matte C.

Efter att jag hade slutat skolan så åkte jenny och jag till coop för att hämta bannankartonger men de had einga så vi åkte till coop vid lövåsen men de hade inte heller. Tänkte att vi willys borde ju ha men nej då så vi provade på ica kvantum. De hade ialla fall 5 bannankartonger som vi fick ta men vi fick fan mig åka över halva stan för de.

Sen efter ett tag så åker jag hem och la mig i soffan och slöa och där har jag legat större delen utav kvällen. Snart dags för sängen men ska kolla på lite film först.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0