Så där ja...

Efter att ha sammlat tankarna och lite utav paniken hade försvunnit åkte jag ner på stan för att fixa några papper på af så jag får pengar. Sen köpte jag lunch och åkte hem. Ringde tt för jag behövde hjälp med datorn och sen ringde jag till min mor och ventilerade mig lite.

Gick ner på stan sen igen och shoppade lite kläder på lindex, vart 650 kr fattigare men då kom jag hem med två par jeans leggings, en skjort tunkia samt strumpbyxor. Träffade natha på vägen hem så bytte några ord med henne.

Ringde sen till IUC och tackade ja till platsen som hon ringde och frågade om i morse ifall jag ville ha. Det är det jag har haft lite panik, okej rätt så mkt panik över idag. Men jag kom fram till att jag tänkter sattsa på det här, det får bära eller brista. Börjar ialla fall på måndag kl 9 med att läsa in matte B, sen börjar skolan på riktigt om 2 veckor.

Det ska faktisk bli skönt att ha något att göra om dagarna även fast det kommer att bli tufft. Tror jag kommer att må mkt bättre nu när jag kommer att ha något att syselsätta min hjärna med.

//M

Ditt ord
Postat av: werran

Grattis till platsen på iuc..

2009-08-12 @ 17:51:58
Postat av: Maddiie

Tack så mkt :)

2009-08-12 @ 20:22:36
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0