Det trodde ni inte va

Det är fredagkväll och jag är hemma och tar det lungt. Det trodde ni väl inte att jag skulle göra. Jag som brukar vara ute nästan varje fredag samt lördag och festa (oftast nykter). Men i dag kände jag för att bara ta det lungt, vara hemma och glo på lite teve.

Har tappat suget på att gå ut varje fredag och lördag för man träffar oftast samma gammla vanliga människor ute och inget nytt händer. Förr gick man (läs jag) oftast ut för att man inte ville riskerat att missa någon spännande för tänkt om man stannade hemma och missade något.

Nu har jag växt upp och insätt att 1. det händer inte så jätte mkt spännande saker i den här stan. 2. jag överlever även fast jag skulle missa något spännande som hände ute på krogen. 3 det finns alltid någon man känner som har varit ute och kan återberätta vad det är man hade missat ifall det skulle ha hänt något intressant.

Nu ska jag fortsätta titta på lite teve innan jag ska krypa ner i sängen och sova. Hoppas ni alla har en trevlig fredagskväll.

//M

Ditt ord
Postat av: Natha

Haha, vi kanske missade något jättespännande igår! :P

2009-12-05 @ 11:48:08
Postat av: Maddiie

Åh noooo...hela min värld rasar samman då :P

2009-12-05 @ 13:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0