Filmkväll och bakning

I går var det lördag och det vart en sväng på stan under dagen med min mor. Hittade en jätte fin tröja på åhlens som fick följa med mig hem.

Sen på kvällen vart det middag hemma hos barbro men jenny, eva-lotta, franken, waerner, glenn, nathalie och anna som tack för hjälpen för att vi hade hjälpt jenny att flytta.

Vi käkade en jätte god kyckling gryta med ris och sen vart det en massa skit snack och skratt. franken och jag drog hem till honom sen vid halv tio tiden då vi skulle kolla på film då ingen utav oss var suen på att gå ut på krogen.

Vi kollade på drag me to hell och det var riktigt jävla bra, har inte sett en sån bra skräckfilm på länge. Den kan jag verkligen rekomendera ifall man vill se en bra skräckfilm. Kollade några andra filmer sen men vid 3 tiden drog jag mig hem för då började tröttheten komma.

I dag är det söndag och jag har bakat en massa kolakakor, rättare sagt en sisodär 60 styckna. Nu sitter jag nerbäddad i soffan och snackar med natha på msn. Funderar på ifall jag skulle ta och städa lite på mitt rum sen och kanske julpynta lite.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0