Fredagskvällen

Hämtade upp natha lite innan halv åtta och sen bar det hem till franken för att hämta honom och sen begav vi hos hem till anna som hade fest. Var en hel del människor hemma hos henne när vi kom och inte en endå kotte kände man knappt.

Men efter en stund så kom kierstin och kristoffer över och det var jätte roligt att se de igen. De har ju praktik på sina hemorter nu men kom till stan över helgen.

Natha och jag drog till harrys vid halv tio, var nästan ingen folk där inne som man kände. Vart några varv på dansgolvet och några toalett kort innan grabbarna från skogen kom och gjorde oss sällskap. Vart en massa skit snack o öl ( dock inte för natha o mig).

Mitt humör var rätt så mkt på topp under kvällen och mkt berode på det trevligasällskapet men sen sjönk det efter ett telefonsamtal. Att människor och speciellt brudar ska vara så fittigt dumma i huvudet säger jag bara.

Vart mat på venezia och sen skjusa jag hem grabbarna samt natha. Innan jag somnade så han jag med ett telefonsamtal för att kolla läget med en person samt messa med sällskapet från kvällen.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0