Gårdagen

I går så vart det typ full fart hela tiden. Slutade skolan kl 12 och sen var det hem och lämna bilen och sen gå ner på stan och möta upp henke. Tog en fika inne på hembagarens och snackade en massa skit mellan himmel och jord.

Vart en tur in på åhlens sen och köpa nya vantar då jag var tvungen att kasta mina gammla vantar då det luktade skunk om de. Efter att ha shoppaty nya vantar så gick jag till sultans norr vid 2 tiden och mötte upp madde för en fika.

Vi satt och snackade en massa skit och hade det trevligt. Efter fika nummer två så gick jag bort till coop pch hyrde film till kvällen. Det vart public enemies då jag hade frågat runt bland vänner ifall den var sevärd.

Sen vart det hem och fixa kvällsmat, vart friterade räkor med ris och hollandaisesås. Det vart super gott och jag käkade så mkt så jag nästan vart fyrkantig.

Efter att ha dött en stund i soffan efter maten så var det dags för filmkväll. Filmen var grymt bra men sen var det ju bra skådisar i den oxå. Kom i säng sen i går natt, klockan han väl bli lite efter elva innan mitt huvud landade på kudden men jag klagar då inte.

I dag är det fredag och jag är faktiskt riktigt pigg. Hade trevligt frukost sällskap i form utan min lilla skit gris som jag ska vara hundvakt åt i dag.


I går var det även 6 år sen du valde att avsluta dit liv. 6 år har gått och jag har börjat hata dig mindre för det. Nu kan jag faktiskt tänka på dig och känna en liten saknad efter dig. Men jag vet att du har det mkt bättre där du är nu men en sak är säkert julen är inte densamma för mig längre för du förstörde den faktiskt med ditt val.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0