Ge mig fredag!

Har inte gjort många knop i dag efter att jag kom hem från skolan. Har mest bara blivit soffhäng för min del.

I morrn är det mkt som står på schemat. Först blir det tippen och sen en lite road tripp, efter det så blir det en sväng till bolaget. Den här gången ska jag för en gång skull handla åt mig själv, ska prova en glögg med choklad smak och se om den är god. Sen blir det nog en flaska vitt vin också.

När det är klart så ska jag åka och storhandla med natha uppe på willys och sen när jag kommer hem är det dags för middag. Kvällen kommer att spenderas hemma hos zandra och har inflyttningsfest, ska blir roligt att se hur hennes lya ser ute.

Men nu gott folk ska jag titta på criminal minds och sen blir det sängen. Natti Natti gott folk.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0