Gossip

Tog en fika på sultans city förut med emmy och vi skvallrade som två gammla tanter. Tänk att skvaller kan vara så kul och göra änns dag, det är helt sjukt.

Sen gick vi i en massa affärer och kollade efter lämpliga julklappar. Hittade en julklapp till min mor så nu återstår det bara att komma på något till min far. Stod och dreglade lite över thomas sabos fina smycken, synd att man inte vore miljonär för då skulle jag nog köpa allla hans smycken.

Ska strax ta tag och skriva en jobbansökan till ett jobb jag har hittat, borde även fila lite på mitt cv som jag ska skicka iväg till ett bemanningsföretag.

Men först är det mat som står på schemat, blir kokt potatis, stekt rödspätta med remuladsås yummi.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0