Inflyttningsfest

I går var jag hemma hos zandra på inflyttningsfest, det var trevligt och hon hade en kalas fin lägenhet. Var väl runt 10 -15 pers som mest hemma hos henne men sen var en del folk så tråkiga och drog på krogen.

Själv knatade jag hem vid tolv tiden då jag var så himmla trött och ft tusan vad kallt det var ute. Vara bra -20 grader när jag gick hem och jag höll på att frysa arslet utav mig så kallt var det och då har jag bara högst 3 min gång väg hem från zandra.

I dag orkade jag inte kliva upp ur sängen förens halv 11, det är ju så förbaskat skönt att sova. Men efter att jag kom upp ur sängen vart det att surfa lite på datorn och sen har jag bakat lite mer kolakakor.

Har närmare bestämt bakat 80 st kolakakor så det ska väl räcka ett litet tag. Nu ska jag kolla lite på teve och sen blir det till att passera duschen för ikväll ska jag hem till natha och glenn och fira natha som har fyllt år. Sen blir det vidare bort till emmy och jerry för att äta julgodis och snacka skit.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0