Matte prov

Har matte prov i morrn på eftermiddagen så i dag efter lunch har jag faktisk läst lite ur matte boken så nu hoppas jag på att något har fasnat i mitt huvud. Ska ta och läsa och göra lite fler upg i morrn på förmiddagen i skolan innan det är dags för provet.

Nu sitter jag i soffan och har nyss ätit middag och tittar på ett gammalt avsnitt uav NCIS. När det är slut sen så ska jag ta tag i röran på mitt rum som jag har sagt att jag borde göra i flera dag nu.

Om tiden och orken finns sen så blir det nog till att strycka lite tvätt också.

//M

Ditt ord
Postat av: weronica

Tack för tipset det ska jag absolut göra:) åh fan det va bästa nyheten på länge:) fan va bra!:P hoppas allt e bra o att skolan går bra:)

2009-12-02 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0