Pasta, ost och skinksås

Åkte hem vid lunch från skola och satte mig i soffan och slöade en stund. Drog hem till franken sen vid 13 tiden, skulle hjälpa honom med hans engelska läxa. Som tack för hjälpen så bjöd han på lunch, vart pasta med ost och skinksås. Det smakade kalas got toch mätt som tusan vart jag.

Sen när jag kom hem så vart det lite teve tittande innan det var dags att laga middag. Efter middagen så snackade jag lite skit med micke på msn. Sen bar det av till solariumet då jag kännde att jag behövde mjuka upp kroppen samt få lite färg på mig. Efter 12 min i solariumet så var hela kroppen mjuk och all stelhet var som bort blåst.

Nu sitter jag här framför datorn igen men ska strax titta på film. Får ej glömma att tvätta håret också då det börjar bli rätt så formbart efter alla styling produkter jag har haft i.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0