Sovmorgon

Tog sovmorgon i dag då jag inte har någon skolan och det var så skönt att kunna stänga av alarmet kl 07.05 och veta att jag behöver inte gå upp nu. Sov vidare och klev inte upp förens kl 9 vilket var helt underbart.

Har fixat till mig och letat upp några papper som jag ska ha med mig sen när jag ska iväg på en liten road tripp. Jag ska nämligen iväg på anställningsintervju för ett jobb och varför jag inte berättade någon ting i går för var att jag skulle bli så jävla nervös.

Visst det är jag endå, tog ett tag innan jag lyckades somna i går men skulle alla få reda på redan igår vad jag skall göra i dag så skulle jag har börjat klättra på vägarna av nervositet. Jag avskyr verkligen intervjuer men det är bara att försöka att inte glömma andas och vara sig själv.

Nej kanske försöka äta lite frukost och sen vänta på att klockan blir dag för att åka. Hoppas ni får en bra dag allesammans för det ska jag försöka ha.

//M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0