Trevlig fika stund

Fick ett ryck i eftermiddags och rensade ur min garderob på kläder jag aldrig använder längre och det vart en lite hög som ska kastas. Sen vek jag ihop allt och la i prydliga färgkordinerade högar, får dock se hur länge den här ordningen i garderoben varar.

Kom hem för en stund sen från sophia och lily. Vart dit bjuden på på en fika och det var jätte mysigt. Vart påhoppad när jag klev innanför dörren hos sophia för lily vart överlycklg när hon fick syn på mig. Hon höll nästan på att pussa ihjäl mig den lilla grisen.

Efter fikat vart det en promenad så grisen skulle få kissa lite. Var riktigt skönt att ta en kvällspromenad, borde ta och gå ut och gå lite oftare. Ska strax hoppa in i duschen och sen blir det nog sängen för min del.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0