Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Vad har jag gjort för fel för att förtjäna det här!! Okej jag är inte guds bästa barn och jag har säkert gjort en hel del men varför! Min kära farmor ska komma över på middag i morrn och bjuda oss på kalops.

Jag äter knappt kött och då allra minst köttgrytor då jag är vääldigt kräsen när det kommer till kött. Men jag kan ju inte säga att jag inte vill ha eller att jag inte tycker om kalops, det är som att säga att du är dålig på att laga mat. Ialla fall när det kommer till äldre människor, mina föräldrar vet att jag inte är så mkt för kött och thats fine whit them.

Usch, får väl klistra på ett leende och försöka tugga i mig det.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0