Full fart framåt..

Var uppe och handlade med mor i morse på willys sen vart det fika på stan med werran. Drack varm choklad inne på hembagarens där jag träffade anders, romeo och stefan. Sen åkte vi till smyckesaffären för werran skulle handla lite smycken.

Sen åkte vi ner till min frissa för jag skulle fixa håret, kom in en tele2 försäljare som tjatade och tjadade på att tele 2 var så bra. Min hårfrissa och hennes arbetskompis va rinte impade då de sa på en gång att de var nöjda med det de hade men det fattade inte han.

Håret vart jätte bra, färgade utväxten och la i lite ljusa slingor. Bokade ny tid i slutet utav april då ska håret bli ljusae men inte jätte blont utan vi tar det steg för steg så mitt hår inte rammlar av.

Nu har jag precis skrivit klar en ansökan som jag ska lämna in i morrn då jag ska ner till Af, ska även dit på tordsdag och träffa min handledare och ha planeringsmöte.

I morrn så kommer öven lilly hit, ska va hundvakt åt den lilla grisen. Ska se om vi orkar ta en långpromenad.

Pusshej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0