Helvetes jävla snö

Var ner till mammas jobb så karin fick titta på cykeln och hon ville köpa den så det var bara att gå ner till cykelaffären och fixa ljusen som inte funkade sen så sänkte de sadeln också. Så snart blir jag av med min svea (cykeln heter så).

Emil ringde när jag stod i cykelaffären och frågade vad som händer i kväll för han ska festa så det blir väl att jag dyker bort dit en stund i kväll.

Annars så är det en massa jävla snö ute, blöt snö dessutom som inte är någon höjdare att gå i och när jag var på väg hem förut så var det ju tvunget till att börja snöa också.

Sitter nu nerbäddad i soffan och tittar på teve, överväger att lägga mig i ett varmt bad och drömma mig bort till något varmt land. En stor sol, 26 grader varmt och en sand strand vore inte helt fel.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0