I går/i dag

I går kväll så kom werran o kim in till stan för vi skulle festa lite. Från börjar skulle det ha varit hemma hos emil med det blev hemma hos olsson i stället vilket inte gjorde mig något för han hade balkong så ingen rökning inomhus.

Var en rätt så halv seg kväll och det var inte så mkt mer drag nere på krogen heller så vi avslutade kvällen på maistro halv 1. Så jag var i säng redan fem i 1 vilket var jävligt skönt då jag hade gäspat mig igenom större delen utav kvällen pga att jag var så seg.

I dag tänker jag bara hålla mig inomhus för det SNÖAR som fan utomhus och det är inte precis mitt favorit väder. Det skulle ju inte skada om våren fick för sig att komma redan nu för då skulle jag jubla som tusan.

//M


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0