Mmm smells like food

Håller på att lagar lite mat, det blir stek och kokt potatis. Medans potatisen håller på att kokar så roar jag mig med att sitta framför den bärbara datorn nere i köket. Dock så börjar det kurra extra mkt i magen nu när doften utav mat sprider sig i köket, önskar maten kunde vara klar nu.

Tittade nyss ut genom fönstret och synen där ute är då inte rolig, ligger en massa snö och man fryser bara man tittar på det. Den vore ju inte fel med en enkel biljett till ett varmt land, ligga på stranden under ett parasol och dricka en drink. Det skulle ju som sagt inte vara helt fel men jag får väl nöja mig med att ta ett varmt bad sen.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0