Nada ork

Har iallafall varit duktig och gå ett promenad i det fina vädret i dag och det var mkt skönt. Sen har jag i stort sätt inte gjort så mkt mer förutom att läst lite ur en bok och legat på soffan och slöat.

Tänkte va duktigt och lägga in bilderna från helgen men det får bli i morrn då jag verkligen inte har ork att sitta och pilla med det i kväll.

Ska iallafall följa med min far till norrköping på torsdag, han ska dit på möte och jag tänkte passa på att gå några tusen steg i den staden för omväxlings skull och passa på att titta in hos roger och se hur mkt mitt nya projekt kommer att kosta.

Vart grymt sugen på oboy och ett äpple så det ska jag fixa till sen ska jag mosa ner mig i soffan med min bok.

Pusshej


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0