Stor handling på G

Hade en kalas trevlig kväll i går med barbro och jenny. Är lite seg i dag efter som jag kom i säng halv 3 och gick upp halv 9 för det var meningen att jag skulle ha följt med min far till norrköping då han skulle på möte. Men nix pix, han mådde inte bra i morse så jag kunde ha sovit längre om jag hade velat men men.

Ska iallafall åka och handla mat med min farmor och så ska min mor med, ska upp till willys. Har en känsla utav att det kommer ta en timme där uppe men det är bara att stå ut.

Ska fika med madde sen i dag vilket alltid är lika trevligt sen så ska jag ringa och se om jag får tag i roger oxå. Dumma han svarde ju inte i telefonen när jag ringde i går.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0