Tacos och promenad

Efter att jag kom hem från handlingen så dammsög jag hela huset så nu finns det inga dammråttor kvar. Satte mig sen ner och klistrade in lite foton som jag hade framkallat sen vart det till att skriva lite ansökningar som nu ligger på brevlådan.

Jag och min far fixade tacos så det var klart att äta när min mor kom hem från jobbet. åt så jag nästan rullade från borden. Sen så gick jag och min mor på en lite promenad, vart 3857 steg vilket inte är illa. Min mor har ju börjat med stegräknare, funderar på om jag också ska göra det.

Nu funderar jag starkt på att power nappa en liten stund innan jag tar ett varmt och skönt bad.

Helgen börjar närma sig, me like :)

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0