Bikini

Fick som sagt hem paketen från hm i dag med min bikini och enligt mig så är den grymt snygg. Lägger upp lite bilder så ni får se hur den ser ut.

Köpte två olika överdelar så man kan byta lite när man känner för det. Så nu jävlar är jag sporrad till max att börja träna så jag kommer kunna se jävligt bra ut i bikinin. Beach 09 här kommer jag. Så fort jag blir frisk så jävlar ska det sättas fart med att komma i form.



Pusshej!

Ditt ord
Postat av: wiggan

jäklar va snygg den va=0)

2009-01-15 @ 12:49:11
Postat av: Maddiie

Tackar så mkt..du är bara att ta tag i träning så är man med på banan sen för beach 09 :P

2009-01-17 @ 16:45:33
URL: http://maddiie:blogg.se
Postat av: Anonym

Patetiskt att lägga ut sånna bilder och dessutom försöka puta sexig med läpparna. Du misslyckades totalt. Du ser mer ut som Djungel George! Hoho

2009-01-18 @ 05:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0