Chokladglass och miami ink

Drog till emil igår efter middagen och festade lite med han, tuba, my och sen drog vi ner på krogen med kim, danne och hans lilla syster. Vart efterfest hos danne, satt och lyssnade på musik och snackade skit. Kom hem vid 4 och somnade inte förens kl 6 pga hostan.

I dag har jag mest bara slöat, åkte över en snabbis till jenny för att få lite dunder hostmedicin så  jag kan sova om nätterna. Var dukigt och laddad upp bilderna på bdb från festen i fredags.

Nu sitter jag i soffan och äter chokladglass och tittar på miami ink, ska kolla på bones sen blir det att krypa ner i sängen och sova så jag orkar upp till jobbet i morrn.

Pusshej!

Ditt ord
Postat av: Jenny

Vill oxå ha glass! Ska nog fasiken köpa mig det imorrn! Haha

2009-01-18 @ 21:23:13
URL: http://nilssonjenny.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Det var jätte smarrigt =)

2009-01-18 @ 22:48:34
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0