Fan jävla helvete

I dag flöt allt på som vanligt på jobbet och tiden flög åter igen fort fram. Tänkte vara duktig och svänga ner till min hårfrissa efter jobbet och beställa tid hos henne men hade hon öppet nej. Bara för att jag för en gång skull kommer ihåg det så ska det naturligtvis vara stängt.

Har lite andra problem som förmodligen kommer att lösa sig snart men sen har jag tusen tankar i huvudet vilket inte är så bra. För det gör nämligen att jag inte kan sova ordentligt på nätterna utn jag ligger och grubblar istället.

Drass fortfarande med ryggont vilket inte är någon höjdare, hoppa att det går över snart. Nä nu ska jag vara nyttig och äta ett äpple.

Pusshej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0