Lager 157

Jag fick ett infall efter att jag hade fikat med barbro och jenny så vi drog till lager 157 för att kolla in om det var något att ha. Det var pissigt skyltat dit eller nu ljuger jag, det fanns inte en enda jävla skylt alls som visade till lager 157.

Vi gick där inne men hittade inte ett piss typ, med andra ord det sög. Hittade dock en basic hoodtröja för 100 kr så den fick följa med hem. Kommer då aldrig mer att åka dit, det är till och med så factory i vingåker är bättre.

Nä sak fixa till mig och tralla bort till emil där det vankas fest, herrn ringde när jag satt och körde bil och tjatade på att vi skulle komma tidigare. Blir nada alkohol ikväll för min del, det blir till att hinka fanta och moffa choklad istället.

Pusshej!


Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0