Oboy o skitsnack

Natha kom över förut så vi drack varm oboy och pratade lite skit. Vi har kommit fram till att vissa lever fasiken på att snacka skit om folk. Visst jag sak inte sticka under stolen med att jag gillar att skvallra iblan men vem gör inte det.


Men jag har då faksiken inte ork att gå och snacka en massa skit om folk, kännar att det finns roligare samt vättigare saker att göra. Och om de som snackar skit om mig, varsegod jag bryr mig inte. Jag och de som är mina vänner vet enda vad som är sant och vad som är bull shit!


Nä bädda ner mig i sänge med mp3:n och drömma mig bort till varmare bräddgrader.

Puss hej!


Ditt ord
Postat av: wiggan

va har hon nu sagt? för det är väl ho som babblat som vanligt=0) du vet vem jag menar=0) ses nån dag?

2009-01-08 @ 23:23:49
Postat av: Maddiie

Hon har inte sagt nått vad jag vet. menade mest i allmänhet att det finns folk som snackar skit. Ja det tycker jag abolut att vi ska göra =)

2009-01-09 @ 06:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0