Pigg som en lärka

Ja vad gör man om man är pigg som en lärka och inte kan sova jo man lägger sig i sängen med den bärbara datorn och surfar lite ihop om att ögonen ska blir fyrkantiga och trötta. Men jag får skylla mig själv efter som jag har sovit större delen utav dagen. Hjärnan går på högvar men det är inga vettiga tankar som surrar i hjärnan på mig.


Det är fredag i morrn eller det är reda fredag då kl är 01.34 men men, sak ut en sväng med natha i morrn kväll och träffa lite  människor. Ska bli skönt att komma ut och vara lite social, går ju ingen vidare att vara det när man är sjuk och måste hålla sig inomhus inprensip hela tiden.
 
Nu ska jag surfa vidare. Pusshej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0