Seg

Var bra jävla seg i går när jag kom hem så jag orkde inte skriva nått blogginlägg. Vart utgång i går med natha, joanna och jenny. Vart starlightoch det dög sen vart det en sväng till san marino där jag träffade henke. Var skit roligt, har inte träffat  honom sen några dagar innan julafton och innan dess så träffade jag honom 1 maj.

Har varit bra seg i dag då jag fortfarande är förkyld. Får se jag kanske ska över till emil i kväll om han skulle ha fest. Träffa lite folk och vara social, eller så blir det tevesoffan det åter står att se.

Ska försöka lägga upp lite bilder i morrn på bloggen från olika tillfället och så kan jag bjuda på på ett eller två kort så ni får se hur tjusig jag ser ut på jobbet eller inte.

Puss hej!

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0