Städ mani och te

Fick något städ ryck när jag stod och lagade mat förut så jag städade ut kylen och ena skåpet med ovanför diskbänken medans jag väntade på att maten skulle bli klar.

Åkte upp till willys sen med werran och det vart faktisk inga onyttigheter för min del, kom hem med vaniljte istället. För te som jag drack sist jag skrev ett blogginlägg var inte vaniljte utan någon annan smak, upptäcket inte det förens jag skulle dricka de och då hade jag redan postat inlägget.

Har fått lite städmani så nu har jag städat rent i en massa skåp jag har i rummet så nu ser det någorlunda bättre ut. Börjar bli hungrig efter allt städande och det blir ju inte bättre utav att det är matprogram på teven heller. Det blir nog till att koka en skål med mackroner, snabbt och gott.

Pusshej!

Ditt ord
Postat av: wiggan

du köpte väl glassen?=0)

2009-01-16 @ 15:31:12
Postat av: Maddiie

japp och den var god..fast det var inte så mkt glass utan snarare en massa hallon som de hade mixat till en smet och sen fryst ner :P

2009-01-17 @ 16:44:31
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0