Stan med jennypenny

Vart som sagt en sväng ut i går, vart först ett stopp hos jenny sen vidare till herr partyboy emil för lite förfest. Sen drog vi ner till san marino, var en hel del folk där men nästan ingen man kännde. Vart tillslut efterfest hemma hos danne där jag, lena och emil tryckte i oss en massa mat som vi hade köpt med oss från maistro.

I dag drog jag ner på stan med jenny och tittade runt i lite affärer. Käkade lite mat och sen vart det in en sväng på lindex där jag handlade lite nya underkläder. Sen när jag kom hem så dog jag i soffan, vakande vid halv 6 och då var det dags att fixa lite käk.

Har varit duktig och rensat och kastat lite i min underklädes låda så nu får det plats med lite nya kläder där. Ska ladda mp3 spelarn med lite skön musik sen funderar jag starkt på att gå och lägga mig snart.

Längtar tills nästa helg :)

Pushej

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0